Ben je overtuigd van de meerwaarde van een opleiding bij PMA? Dan vind je hieronder meer uitleg over de verschillende fases van de inschrijvingsprocedure.
1. Vul het online inschrijvingsformuilier in en upload je pasfoto en behaalde diploma
Je bent dan een kandidaat-deelnemer. Dit wordt gezien als een inschrijving, die echter nog door de programmaleiding aanvaard moet worden. Op basis van de info op het inschrijvingsformulier en de bijkomende informatie die opgeladen werd (diploma’s) zal de programmaleiding jouw aanvraag tot inschrijving beoordelen.
Als je op het moment van inschrijven nog geen voorlopig attest hoger onderwijs of diploma hebt, kan je dit later per mail aan de betrokken programmacoördinator bezorgen.
2. Bevestiging inschrijving
Eens je aanvraag tot inschrijving aanvaard is, ontvang je per mail een bevestiging van je kandidatuur, alsook een factuur met informatie over de betaling via overschrijving. Het inschrijvingsgeld kan niet cash of via een bankkaart betaald worden. Vanaf het verzenden van bovenvermelde e-mail waarbij je aanvraag tot inschrijving aanvaard werd, is je inschrijving definitief en kan deze enkel nog geannuleerd of gewijzigd worden conform de bepalingen van de algemene voorwaarden.
Wat als je je aanvraag tot inschrijving wenst te annuleren? Het antwoord op deze vraag vind je hier.
Bekijk hier de algemene verkoopsvoorwaarden. Die zijn van toepassing vanaf de aanvraag tot inschrijving.